V tomto článku:
3 známé značky bot, které jsou prospěšné
Boty a sluneční brýle pro potřebné, pomoc pro oběti kataklyzmy nebo iniciativy provázané s ochranou životního prostředí – to jsou jen některé pole na kterých se dobročinně podílí známé značky bot. Jste zvědaví jak výrobci využívají svou oblíbenost pro velmi dobrou věc? V článku se určitě dozvíte jak a komu pomáhají.
Produkty všech zmíněných značek v našem článku, najdete u nás v eobuv!
-
Toms
Co se týče značky, která vyrábí oblíbené espadrilky – dobročinná iniciativa není jenom jednorázová akce, ale spíše model celého podnikání. Její zakladatel Blake Mycoskie, během cesty po Argentině v roce 2006, přišel na výjimečný nápad ohledně vytvoření firmy, která za každý prodaný pár bot nabídne jiný pár bot dětem, které to potřebují. Tak se zrodila filosofie „One for One”. Díky spolupráci Toms s humanitárními organizacemi, značka od začátku své existence předala boty zhruba 60 miliónům dětí ve více jak 70 krajích světa. V roce 2011 se v jejich nabídce také objevily sluneční brýle, kde u prodeje platí stejné pravidlo – jedny prodané sluneční brýle = jedny darované.
Jen tak mimochodem – na blogu najdete článek ve kterém si můžete srovnat espadrilky a polobotky Toms.
-
Keen
Značku Keen můžete znát díky trekingovým botám (a především díky trekingovým sandálům), ale věděli jste, že tato americká firma je také známá díky tomu, že jsou součástí mnoha sociálních aktivit? Všechno to začalo v roce 2004, kdy se tento výrobce bot rozhodl předat celý rozpočet ve výši 1 miliónu dolarů na reklamu, která měla pomoci obětem tsunami v jihovýchodní-východní Asii. O tři roky později začali s programem Hybrid.Care, který pomáhá nevládním organizacím s ochranou životního prostředí. Pokud si koupíte boty Keen, přispíváte tím mimo jiné na ochranu a obnovu amerických řek nebo ochranu zásob čisté, pitné vody.
-
Timberland
Výrobce legendárních outdoorových bot má také na svém kontě pomoc spojenou s podporou pro ekologických organizací. Pracovníci firmy Timberland jsou zapojeni v aktivitě lokálních společností, čehož odrazem je například spolupráce se Správní radou městské zeleně ve Warszawě, během které se uklidilo Pole Mokotowskie a také bylo zasazeno několik