V tomto článku:
Jak prodat boty, které už nenosíte prostřednictvím internetu?
Trávení volného času v domácím pohodlí je ideální pro úklid šatníku a zbavení se věcí, které už po delší dobu nenosíte. Skvělým nápadem je prodat nadbytečné boty – ne jenom proto, aby si připravit místo na nové, které v současné době jde snadno koupit prostřednictvím internetu, ale také pro získání prostředků na nákupní šílenství.
Jak správně připravit obuv na prodej? Kam umístit inzerát? Co udělat pro zlepšení viditelnosti Vašeho inzerátu? Čtěte dál a najdete odpověď.
1. krok: Příprava obuvi na prodej
Výchozím bodem pro prodej Vašich věcí, zejména obuvi prostřednictvím internetu, je především ověření jejich stavu a příprava na prodej. Pokud jsou boty zřetelně opotřebované, šance, že si je někdo koupí je opravdu nízká. Zveřejnění takové nabídky se neoplácí. Neztrácejte tak svůj čas a energii. Pokud ovšem Vaše boty potřebují pouze obnovit nebo vyčistit a jejich stav je příznivý, použijte některou z našich metod čištění obuvi. Boty budou ihned vypadat atraktivněji.
Zde je seznam článků na našem blogu, které Vám pomohou rychle obnovit vzhled Vašich bot před plánovaným prodejem:
-
nebo také jak se zbavit zatuchlého zápachu z bot.
2. krok: Najděte si estetický prostor pro focení
Polovina úspěchu, ne-li více co se týče prodeje bot na internetu, spočívá v atraktivních fotkách. Někdy se stává, že lidé nabízejí k prodeji skutečně jedinečné boty, ale náhodné a neestetické pozadí může skrýt jejich skutečnou hodnotu. Proto je tak důležité si vytvořit estetický prostor, kde budete fotografovat své boty na prodej. Nechte se inspirovat vintage obchody, které mají svůj účet na Instagramu:
Chcete-li udělat stylové prodejní fotky – pár tipu jak na to:
- světlé pozadí (může mít originální texturu, díky níž budou vaše fotografie skvěle vynikat);
- vhodné osvětlení (nejlépe využít denní světlo);
- zajímavé rekvizity, které přidají Vašim fotkám na atraktivitě (může to být květina, módní časopis, doplňky, které se hodí k prodávaným botam a pod.).
Tip odborníka:
Při focení prodejních nabídek, vždy využijte stejné pozadí. Vytvoříte si tím svůj unikátní styl, který Vás bude odlišovat od jiných prodejců.
3. krok: Vyberte si prodejní stránku pro své nabídky
Dalším krokem, je výběr vhodné prodejní stránky pro Vaši nabídku. Je třeba ji přizpůsobit k potenciální skupině zákazníků, která by mohla mít zájem o Vaši obuv:
-
Pokud chcete prodat luxusní značkové boty, skvělým nápadem bude je prodat prostřednictvím internetových bazarů. Ověřují kvalitu a originalitu nabídek, oslovují vybranou klientelu.
-
Jestliže Vaše boty jsou určeny spíše pro mladé lidi, můžete použít jednoduchou prodejní aplikaci.
-
Pokud máte problém definovat konkrétní cílovou skupinu pro svou nabídku, zvolte klasické portály s největším dosahem zákazníků.
4. krok: Nechte si záležet na úhledném balení
Úhledné balení produktu je vyvrcholení internetového prodeje. Svědčí o úctě a Vašem nasazení vůči kupujícímu. Stojí to za to. Tento postup vyžaduje mnoho úsilí a energie. Může také přimět člověka, který si od Vás koupil boty, aby se znovu za nějakou dobu prohlédl Vaši nabídku nebo se pochlubil #unboxingiem v síti. Tímto způsobem bude propagovat Váš účet.
Pamatujte si, že internetový prodej použitého zboží, není jen způsob jak přispět k rozvoji ideologie – #slowfashion nebo #lesswaste, ale je to také způsob na to, jak si vylepšit rozpočet. Prostředky z prodeje můžete použít na budoucí nákupy!
Původní text článku byl přeložen a upraven pro potřeby blogu eobuv.cz.